Valt er hier nog wat te beleven?

Kip Legt Ei streeft ernaar een stukje beleving aan deze snelle wereld mee te geven. Dat mensen even blijven staan om naar jouw product te kijken. Of nog beter: dat ze binnen komen wandelen, kennis met je willen maken en jouw product gaan afnemen.

Ik zie het als een fijne uitdaging op jouw bedrijf zo onderscheidend mogelijk te presenteren. Eigenlijk niet alleen jouw bedrijf maar ook de mensen erachter. Iedereen zal dezelfde taal moeten spreken om als één gezicht naar buiten te kunnen treden. Ik denk graag mee in de zoektocht naar de benodigde ‘gunfactor’ van de beoogde doelgroep. Je wilt immers dat deze doelgroep voor jouw bedrijf blijft kiezen.

DUS: Wat maakt jouw bedrijf bijzonder en welke identiteit en positionering horen daarbij? Welke taal gaat jouw bedrijf spreken? Met andere woorden: Wanneer spreek je de beoogde doelgroep aan? En welke beeldtaal hoort daarbij? Hoe bewaak je deze taal en hoe breid je deze verder uit? Welke (social) media zet je in en hoe pak je dat aan?

Meer weten? Direct aan de slag? Ga naar Kip Legt Contact en bel of mail Kip Legt Ei.